Vytvoř ideálního cílového klienta

MINI TRÉNINK ZDARMA


  • Máš vztah ke spiritualitě a duchovnu?
  • Potřebuješ si ujasnit kdo jsi a na základě toho vytvořit ideální cílovou klientelu?
  • Hledáš jednoduchý návod na vytvoření cílovky a nechceš se zabývat otázkami, které nejsou důležité pro podnikání v souladu s duší?

Mám pro tebe mini trénink, který ti s tímto pomůže. Jedná se o třídenní mini kurz, který ti přijde do tvého e-mailu. Součástí jsou tři videa a tři jednoduché pracovní listy. Každý den ti dorazí jeden e-mail s pokyny.

Co dělám?

Pomáhám podnikatelkám k úspěšnému byznysu. Budu ti stát po boku při rozjezdu, stabilizaci nebo růstu tvého podnikání. Podpořím tvé prodejní kampaně, přitáhneš si ideální cílovou klientelu a uděláme rekonstrukci tvé mysli tak, aby fungovala v módu úspěch. 

Dokážu tě posunout do akce a pomohu ti zpracovat přesvědčení v oblasti financí, které tě neustále blokují na cestě k bohatství.

Co získáš?

  • Ujasníš si, kdo jsi a na tomto základě si vytvoříš ideálního cílového klienta v souladu s tvým vnitřním nastavením bez zbytečné omáčky okolo.
  • Ujasníš si své podnikatelské hodnoty.
  • Vytvořené texty v tomto mini tréninku budeš moct použít i na svůj web, nebo do příspěvků na sociální sítě, kde ti přitáhnou ty správné klienty.
Mini trénink byl geniální svou časovou nenáročností a při tom mě nasměroval do hloubky k absolutní podstatě. Do nedávna jsem zdlouhavě přemýšlela, jak se v rámci podnikání pochopit a uchopit. Díky Štěpánčinu zacílení na velmi konkrétní otázky to najednou přišlo úplně samo a já konečně dokázala napsat (a tím i sama sobě vysvětlit) o co se vlastně snažím, jak a proč.
Alžběta Majerová
Před tréninkem jsem tápala, jak se vlastně pojmenovat, zjistit, co můžu nabídnout a komu. Kam směřovat svoji pozornost, kde se může nacházet můj ideální klient... Nyní jsem si na tyto otázky dokázala zodpovědět a už vím, kam nasměrovat moji pozornost. Určitě bych trénink doporučila, protože jsem si v něm položila některé otázky, které mě předtím vůbec nenapadlo si položit a zodpovědět. Lépe jsem poznala sebe i budoucího klienta.
Dagmar Popelková