Neřvi na mě! Aneb emoční propady v praxi

Znáte ty chvíle, kdy se emocionálně propadnete dolů a nevíte, jak vstát a jak se hodit do pohody? Já tyto chvíle znám moc dobře. Stačilo, abych se dostala do lehké nervozity a už se to se mnou vezlo. Tohle se nepovedlo, tamto se nepovedlo, a tak se to nabalovalo, až to vybouchlo.

V mém případě více než sebelítost mě pohlcoval:

VZTEK A AGRESE

Dokázala jsem vybuchovat na své nejbližší, na rodinu, dokonce i na dceru.

Tam jsem ovšem už zpozorněla.

Proč že jsem takhle vzteklá zrovna na dceru, když mi něco nejde? Takové nevinné stvoření a já tu po ní řvu? Blikala mi kontrolka.

Znáte to? Máte to stejně? Pokud ne, nemusíte dál číst, pokud ano, řeknu vám, jak jsem na tom pracovala.

Agrese bylo dosud jedno z největších témat, která jsem řešila a ač jsem se snažila vědomě ovlivňovat své nálady, nešlo mi s tím nic dělat. Vědomí nebylo dostatečně silné na to, aby se s tímto popasovalo a vztek byl vždy silnější. To samé si můžete přebrat na sebelítost, apod. Ne každý musí být vzteklý, a přesto se emočně propadá.

Jak jsem tedy postupovala?

1) Hledala jsem příčinu

V jakých situacích se agrese a vztek objevuje? Odpovídala jsem si na tyto otázky a sledovala sebe jako klienta. Zjistila jsem, že nejčastěji jsem vzteklá, když něco nestíhám, něco mi nejde a do toho po mě někdo něco chce. Přišla jsem na to, že se mi to promítá do současnosti kvůli zraněnému vnitřnímu dítěti.

Jak na to přijdete?

Položte si otázky: Jak se ke mně chovali rodiče? Jak se ke mně chovali ve škole? Jak se chovali rodiče k sobě? Kde mohl váš destruktivní program vzniknout? Hledejte, hledejte.

Jako malá jsem v tom totiž vyrůstala. Všechnu čest mým rodičům, měli se mnou starostí více než dost, ale co si budeme povídat. Spěch, rychlost a nervozita byl náš denní chléb.

Takže zamyslete se nad tím, kde to mohlo vzniknout.

Co dál?

2) Potřebovala jsem nějak eliminovat tyto situace

Začala jsem si svojí práci dělat trochu dopředu. Když jsem měla více volného času, vytvořila jsem si ji dopředu a pak ve chvílích, kdy člověk trochu nestíhá, může čerpat ze zásob. Ne vždy to takto ale jde. Znervóznět můžete i když třeba spěcháte na autobus, a to malé stvořeníčko zrovna potřebuje všechno ostatní kromě oblékání.

KLID, KLID, KLID!

Děje se to a je to pochopitelné. Nevyčítejte si to, netrestejte se, přijměte se takový, jací jste a dýchejte. Je to celkem obecné doporučení, ale opravdu pomáhá si počítat třeba do deseti. Já vím, že je to třeba zrovna důležitá schůzka a musíte tam být včas, ale věřte, že vše má důvod, i to, že byste se měli zpozdit. Doporučuji vám si dělat více času pro sebe.

3) Začala jsem meditovat

Pracovala jsem s tím opravdu celý svůj život, ale dokonale jsem to zpracovala až s propojením duše a těla. Postupem času jsem totiž zjistila, že program nebyl uložen jen ve vnitřním dítěti, nýbrž v rodových liniích a v mém minulém životě. Bylo nutné vyčistit zárodek problému a bylo po všem.

Trvalo mi 8 let, než jsem na to přišla.

Také to můžete to změnit!

Štěpánka Vernerová
Pomohu ti najít a uchopit tvé talenty. Vytvoříš si business, který bude originální a žádaný. Naučím tě prodávat a efektivně pracovat s energiemi, magií i záměry. Nastavíme tvou mysl na úspěch a vytvoříš si ziskové, stabilní podnikání. Autorka unikátního programu Earth Builder Business.
Komentáře

Přidat komentář